tiistai 28. tammikuuta 2014

ZzzzZzzZzzz

Moi taas! 

Nyt kun koulu on kunnolla pyörähtänyt käyntiin, tuntuu välillä etten oikeastaan ehdi tehdä yhtikäs mitään. Oon aina kotona vasta viiden jälkeen, ja sitten yhdessä hujauksessa kello näyttää yhdeksää! Hyvä puoli on siinä, että viikot menee tosi nopeaa, ja kohta se viikonloppu taas häämöttää. 

Oon muuten miettinyt tätä mun väsymystä. Nukun yleensä 6,5h-7h yöunet. No joo, kyllähän mun oikeasti pitäisi nukkua ainakin 8 tuntia. Se tarkoittaa siis sitä, että mun pitäisi olla jo nukahtanut kymmeneltä. Eli mun pitäisi olla aina sängyssä yhdeksältä. No jos olen tosiaan kotona viiden aikaan, sitten syön rauhassa, kello on jo kuusi. Sitten mun pitäisi olla tehnyt kaikki läksyt, kotityöt, käydä suihkussa jne yhdeksään mennessä. Ää ei mun pää kestä! 

Yksi syy tälle mun väsymykselle on toki myös siinä, että pyöräilen joka päivä sen 10km. Ok, ei se välttämättä kuulosta suurelta. Mutta minä, joka en oikeasti ole polkenut hetkeen, ja jolle välillä jopa tasaisella polkeminen tuntuu raskaalta - oon aina ihan poikki siitä. Onneksi siihenkin kai jossain vaiheessa tottuu. 

Nytkin mun pitäisi parhaillaan katsoa koulujuttuja. Mutta noh, niiden pariin sitten kohta :D 

Tässä muuten eilisen ruokapäiväkirjaa:

Klo 7.00: lasillinen mustikkamehukeittoa

Klo 9.30: fitness -välipalapatukka, vettä

Klo 11:30: kalakeittoa lautasellinen, vettä ja yksi sämpylä, jossa margariinia

Klo 17:10 pasta bolognese & salaattia, vettä

Klo 21:00 kaksi pientä sämpylää; margariinia, juustoa, kinkkua. Vettä. 

Ihan ok, en sentään sortunut herkkuihin :D pastaakin söin siksi, että ruokaa en viitsi poiskaan heittää. :)

Nyt läksyt, suihku ja peti! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3