perjantai 10. tammikuuta 2014

Päivän kuulumisia

Moi ! 

Ihanaa, kun on alkanut viikonloppu! Kunnon unet tulevat kyllä tarpeen :) oon nyt joka ikinen päivä ottanut päikkärit koulun jälkeen, tänäänkin tosin tais olla iltaunet lähinnä, nukahdin sohvalle kuudelta, ja kömmin vielä myöhemmin sängylle :D loppujen lopuksi nousin kahvinkeittoon kahdeksan jälkeen. 

Mulla on mennyt nyt vähän huonommin syömiset. Ja tällä tarkoitan sitä, että oon syönyt liian vähän, liian pitkiä välejä. Aamulla söin puoli kahdeksalta puuron, seuraavan kerran vasta puoli neljältä! Ei hyvä. En ehtinyt koulussa ruokkikselle ollenkaan, kun piti hoitaa yksi asia silloin. Ehdin nopeasti kumminkin hakea vettä kahviosta. Koulun loputtua kävelinkin kaupan kautta kotiin, ja söin. 


Kävelin tosiaan taas koulusta kotiin. Tällä kertaa kilometrejä tuli reilut 7km, kaloreita paloi 514kcal. 

Niin kuin vinkkasin jo tuossa aiemmin viikolla, ostin kuin ostinkin itselleni tänään Fazerin 46% tummaa suklaata. Tietysti olisi vielä parempi, jos olisi 80%. Oon muutaman rivin tänään ottanut, eli ei ole ainakaan vielä karannut käsistä. Hyvä niin :) 

Nyt illalla tein vielä sosekeittoa, kun avokki tuli töistä kotiin nälkäisenä. Ja taas  kerran tuli tosi hyvää! Voisinkin laittaa siitä vielä "ohjetta" tänne, vaikka sehän tosiaan on maailman helpointa tehdä :) 

Vaikka nyt oon koulussa, voisin silti vähän paremmin kiinnittää huomiota siihen, että saan syötyä riittävän tasaisin väliajoin. Ei todellakaan ollut hyvä tänään kävellä kotiin tyhjällä vatsalla! 

Seuraavaksi sitten hieman lisää sosekeitosta :) 

- Birgitta 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3