keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Ahdistaa

Tänään mulla on ollut aikalailla vapaa päivä, aamulla oli pieni meno. Oon ollut superinnoissani koulusta, musta siellä on ihan kivaa, kiva luokka jne. Mua kumminkin jotenkin ihan valtavan paljon ahdistaa kaikki se lukeminen, kokeet, näytöt.. Mua ahdistaa jo valmiiksi se, kun tiedän että tänään pitää vielä katsoa koulujutut läpi. 

En kai ole vielä ihan sisäistänyt koko opiskelua. Se on aika suuri muutos siihen, mitä mulla on ollut. Viimeksi olin koulussa 2 vuotta sitten. Nyt tuun aina vasta iltapäivällä puoli viiden aikoihin kotiin, ja seuraavana aamuna saakin herätä jo kuuden jälkeen. Oon huomannut senkin, että mulla stressaa kaikki ihankin pienet jutut. Mutta kai se vaan nyt on niin erilaista. Eihän sitä reilussa viikossa välttämättä vielä pääse kärryille. 

Ehkä pitäisi vaan yrittää heittää nämä ahdistavat fiilikset romukoppaan. Tänään mun pitäisi pestä vielä pyykkiä, tiskata ja järjestellä paikat. Lisäksi latasin puhelimeen jonkin treeni appin, niin pitänee sitäkin kokeilla :) ja jos tämä inhottava olo jatkuu, niin siihen ei auta kuin laittaa ulkovaatteet päälle ja lähteä kävelemään. 

Illalla sitten vielä vähän erilaisempaa postausta! 

2 kommenttia:

  1. Täällä toinen, jota ahdistaa kaikki koulujutut :S Tosin itse en oo juuri alottanut opiskelua vaan pikemminkin loppu alkaa häämöttää. Tsemppiä ja voimia, kyllä se siitä varmasti alkaa sujumaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mä vähän luulen, että kun pääsen tuohon sisälle, niin kyllä nämäkin tunteet väistyvät :) onneksi pian tulee viikonloppu, niin saa pari päivää vaan rauhottua ja ajatella asioita.

      Tsemppiä myös sulle!! :) ja kiitokset kommentista :)

      Poista

Kiitos kommentista <3