maanantai 13. tammikuuta 2014

Nyt tekee niiin mieli karkkia

Tällä hetkellä on ihan hirveät oltavat! Väsyttää, ja haluttaa karkkia. Otin tuossa vähän kreikkalaista jogurttia ja kahvikupposen. Mulla on koko päivä aikaa olla täällä yksin, kaverina Netflix. Iski niin hirveä karkkihimo :-( mun pitää kaiken lisäksi käydä lähikaupassa ostamassa leipää, miten selviän siitä kauppareissusta ?! Mitä jos mä retkahdan ja ostan jotain. 

No nyt kumminkin toinen kahvikupponen. Nyt kun tarkemmin mietin, mulle kelpaisi jotain suolaistakin. Suolapähkinöitä, sipsiä, ähh.... 

4 kommenttia:

  1. Selvisitkö kauppareissusta? ;) voih tiedän niin tunteen kun tekee kaikkea hyvää mieli. tsemppiä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain nakitettua avokin hakemaan leipää töitten jälkeen, nerokkaasti väistetty siis! :D oon täällä odotellut mun pyörää saapuvaksi Itellalta, tänään piti tulla kello 18-20 välisenä aikana..no ei näy :D vähän vielä tekee mieli herkkuja, mutta kyllä se tästä!

      Poista
  2. Itelläkin tuo makeanhimo yleensä iskee aina sillä 'heikoimmalla' hetkellä. :D
    Ärsyttävää....

    Tänään löysin makujogurttia, mitä saan syödä. Oon siis dukanilla ja pidän hiilareissa ja rasvoissa rajana 10g/100g ja tosiaan.. löysin jotain soija....jogurttia... jotain... :D
    Mielettömän hyvää!! Ootko syöny frozenjogurtteja? Maistu ihan sellaselta. Mietein jos pakastais sellaseen lasten mehujääsysteemiin... hmmm.... <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo! Hitsi frozenjogurtit on hyviä ! :D mäkin tahdon tuollaista jogurttia!! Muistatko nimeä? :)

      Poista

Kiitos kommentista <3