sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Paino & mitat 25.1. & viikon liikunnat + muuta

Moi !

Eilinen taisi ollakin mun blogihistoriassa ensimmäinen postaukseton päivä :D mä oon vaan levännyt ja levännyt, nukkunut, katsonut leffaa jne ! Teki muuten hyvää. Eilen kumminkin mittailin itseni heti aamusta. Tässä vielä edelliset mitat.. 

1.1.

Paino 108kg
Pituus 165cm
Vy 115cm
Reisi paksuimmasta kohdasta 70cm
Pylly 126cm

12.1.

Paino 101,8kg     -6,2kg
Vy 109cm      -6cm
Reisi 67cm    -3cm
Pylly 123cm   -3cm

18.1. 

Paino 100,5kg  -1,3kg
Vy 106cm      -3cm
Reisi 65cm    -2cm
Pylly 121cm   -2cm


Ja tässä nyt sitten uusimmat mitat.. 

25.1.

Paino 100,4kg. -100g
Vy 106cm -0cm
Reisi 66cm +1cm
Pylly 122cm +1cm

Yhteensä lähtenyt;
-7,4kg
Vyötäröstä -9cm
Reidestä -4cm
Pyllystä -4cm

No niin. Eipä mitään hihkumista mittojen suhteen. Mullahan oli tavoitteissa päästä alle satasen tänä viikkona, eihän siihen olisi tarvittu kuin vain reilun puolen kilon pudotus. Kipeänä tietty olin, mutta sen piikkiin en kaikkea laita, tulihan sitä syötyä karkkia ja sipsiä, mistä kerroinkin täällä. 

Mutta märehtimään en missään nimessä ala. :) ensi viikolla mä pyöräilenkin sitten taas kaikki koulumatkat, joten liikuntaa saan enemmänkin. Huomenna olisi myös tarkoitus aloittaa se ruokapäiväkirja taas. 

Tällä viikolla liikuntaa tuli tosiaan vain kahtena päivänä; maanantaina ja perjantaina. Yhteensä pyöräilin n. 20km, ja kaloreita kului n. 1600kcal. 

Sitten muihin juttuihin! 

mima laihtuu -blogista muistui itsellenikin mieleen, että enpäs olekaan täällä kertonut mun Fitnesstukku tilauksestani. Tällaiset sieltä tuli: 







Pinkki sheikkeri. Katsoin että onpas kiva... 

Sitten kun tilaus tuli, oli tässä pieni yllätys :D 



Pääkalloja! Kääk. :D 



Ja tällaista. Pari kertaa olen kokeillut. Makuna tuplasuklaa. Ihan hyvältä maistuu! :) 

Illalla taas enemmän, nyt mun täytyy kiirehtiä hoitamaan miestä, joka on sairaana. 

Rentoa sunnuntaita! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3