sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Leipomista ja siivoilua

Iltaa ! 

Tänään on tuntunut ihan siltä, että aikaa riittää. :) siivoilin päivästä, katsottiin leffaa ja saatiin ruoka ihan valmiina kotiovelle asti, kun appi oli tehnyt pasta bolognesea. Mukana oli ihanaa salaattia myös <3 

Kello ei ollut edes kuuttakaan, kun luulin että pian pitää taas asettua levolle viikkoa varten. Oli aika ihana huomata, että iltaa on vielä jäljellä! :) yhdeksältä aloinkin tehdä pitkästä aikaa sämpylöitä, leipominen on niin rentouttavaa. Siinä olikin sitten iltapalaksi ja huomiseksi aamupalaksikin. :) 


En käynyt nyt ollenkaan viikonloppuna liikkumassa. Jotenkin tuntuu, että mun jalat huutaa lepoa, kun viikoilla tulee pyöräiltyä. Ehkä olisi kumminkin hyvä käydä pieni lenkki ulkosalla? 

Huomenna mulla on tavoitteena lähteä vähän aikaisemmin pyöräilemään, inhoan nimittäin sitä kun pitää koulussa äkkiä vetää ulkohousut jalasta ja juosta tunnille! :D joskus matkallakin jo stressaan, paljon kello on, ehdinkö tunnille jne. Mutta kääk kun mä tahtoisin nukkua :-/ 

Tänään siivosin mun vaatekaappia. Mulla on aika paljon siellä vaatetta, jota ei vaan ole tullut käytettyä hetkeen tai ei ollenkaan. Pitäisi varmaan viedä myyntiin, mutta tuntuu etten ehdi livekirpulle. Ehkäpä sitten jossain netissä. :) pakko välillä käydä vaatteita läpi, kun tuo vaatekaappi ei mikään iso ole. 

Huomenna siis uusi viikko edessä, ja ruokakirjan pitäminen. Mukavaa maanantaita teille <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3