torstai 16. tammikuuta 2014

Jalat ihan tulessa!

Tänään pyöräilin kouluun ja takaisin. Yhteensä siis n. 10km. Mun jalat ei meinanneet kestää sitä polkemista ! Tarkoitan siis, että ne väsyi oikeastaan heti. Varmaan huono kunto ja sitten vielä se, etten ole pyöräillyt varmaan pian 3 vuoteen. Vaikka oli tasaista, niin voi luoja et mun jalkoihin sattui. Toivon nyt, että tämä mun kunto tästä kasvaa ja paranee, ettei se ihan noin kamalaa olisi jatkossa. Tuossa on tietysti jonkin verran mäkiäkin, mutta kumminkin... 

Mun oli pakko tulla avautumaan tästä, nyt makoilen sängyllä ja oon onnellinen, että oon kotona :D pitää vielä venytellä, että huomenna pääsee liikkeelle... 

2 kommenttia:

  1. Munkin piti jo viime keväänä ostaa pyörä mut sit se jäi, mutta nyt keväänä se on ehdottomasti saatava ! :) Jos osaan enää edes ajaa pyörällä, viimeksi 5 vuotta sitten ajanut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tunsin tänään hetkellisesti tarvitsevani apupyöriä ;) oli se kyllä aika jänskää näin pitkästä aikaa pyöräillä :D ja jalat on ihan poikki..! Pyörä on kyllä kätevä :)

      Poista

Kiitos kommentista <3