perjantai 17. tammikuuta 2014

Nyt saa levätä

Oo ihanaa, nyt alkoi viikonloppu!! Tulin tuossa reilu tunti sitten kotiin :) tänään itse asiassa pyöräily sujui vähän paremmin ! Ehkä se pyöräilykin tästä pikkuhiljaa, kun pääsee taas vauhtiin, ja jalat kestää enemmän. 



Jännä juttu muuten, oon huomannut, että liikunta todellakin on saanut mut paljon energisemmäksi! Heräsin tänään puoli seitsemältä, poljin kouluun ja sieltä takaisin. Ennen olisin ollut jo koulussa ihan väsyneenä, valmiina nukahtamaan. Nyt kun oon liikkunut säännöllisesti - olo on ihan eri. Tietysti vähän väsyttää, mutta mitään järkyttävää "nukahdan just nyt" oloa ei ole. Se on aika kivaa! :) 

Mä en muuten muistanut tänään aamulla punnita itseäni kiireen vuoksi, joten se siirtyy sitten huomiseen aamuun :) toivottavasti jotain olisi lähtenyt!

Nyt ajattelin hetken pötköttää, ja lukea blogit läpi. Sitten pitääkin ryhtyä kotitöihin :) 

Mukavaa perjantaita !

2 kommenttia:

  1. Siihen pyöräilyy oikeasti tottuu, vaikka se alussa tuntuukin ihan hirveältä. Mitä alaa muuten opiskelet?

    -K

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kanssa miettinyt, että kyllä se siitä, ei se nyt varmaan ihan älyttömän ihanalta vielä tunnukaan näin melkein 3 vuoden jälkeen :) mutta vaikka oonkin ollut ihan loppu ja jalat kipeät, oon silti jotenkin nauttinut siitä! Ei oo pakkanen haitannut ja oikeastaan ihanaa olla ulkona nyt, kun aurinko paistaa :)

      Mä opiskelen yo-pohjaisella lähihoitajalinjalla. :)

      Poista

Kiitos kommentista <3