keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Pian on viikonloppu!

Moi ! 

Tänään ollut ahdistava olokin on jo nyt kaikonnut tiehensä. Pian otan esille vielä yhden koulumonisteen ja kertaan sitä. :) 

Tänään ei tosiaan ollut koulua ollenkaan, aamulla tosin oli yksi meno. Pääsin kumminkin takaisin kotiin aika ajoissa, ja aloinkin heti tehdä ruokaa, tänään oli ruokana kinkkukiusausta. :) tuli ihan hyvää ! 

Sen jälkeen olinkin nyt ihan iltaan asti yksin kotona. Mun oli tarkoitus käydä tänään kävelyllä, mutta olin niin kylmissäni etten viitsinyt vilukissana pistää päätäni ulos ovesta ;) taisin vielä vähän olla kylmissäni siitä eilisestä kävelystä! Hyrr. 



Vähän pähkinää välipalana...


Vihdoin löysin jonkin proteiinipatukan, jossa ei ole sitä inhottavaa makua. Taitaa tosin johtua siitä proteiinista. Tuossa patukassa on vähän vähemmän proteiinia kuin monessa muussa. Mä kyllä tykkäsin! Mulle tosin voisi riittää ihan puolikaskin patukka - tai sitten olin tänään vielä niin täynnä. :)

Mulle nimittäin tuli ihan uskomaton himo leipään. Olin vieläpä just keittänyt kahvitkin... Olin vesi kielellä ihanasta sämpylästä. Ja yhden sämpylän sitten teinkin. :D 


Mulla oli ihan herkkuiltapalaa. Mozzarellaa ja kirsikkatomaattia. Päällä mustapippuria. :) hieman erilaista iltapalaa kerrankin! 


Mulla on ollut oikeastaan aina kun olen ollut vaikkapa laihdutuskuurilla (tai ryhtymässä sellaiseen), sellainen paha tapa että oon ajatellut "no huomenna sitten". "Tänään voin vielä syödä tätä, huomenna loppuu!". Siksi tämä on ihan hyvä mielestäni; miksi aloittaa huomenna kun voi nytkin? :) 

Latasin tosiaan tähän puhelimeen jonkinmoisen treeni appsin. Kokeilin rasvanpolton 10 minuutin treeniä ja olin tulla hulluksi. :D taas huomaa miksi sille kunnollekin on tehtävä jotain ! Ehkä seuraavalla kerralla otan 5 minuutin treenin ;) muuten vaikutti ihan ok:lta, tällaiselle vasta-alkajalle, joka ei tarvitsekaan mitään vaikeita liikkeitä. 

Ihanaa muuten, kun pian on viikonloppu. Enää kaksi koulupäivää. :) oi ! 

Nyt mä ryhdyn katsomaan sen koulujutun, jotta ehdin vielä nukkumaankin! Öitä :) 

6 kommenttia:

  1. mikä treeniappsi kyseessä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on iPhone, niin appstoreen kirjoitin vain "treeni" niin tulee jotain ilmaisia. :) pitäisi vielä vähän paremmin tutustua !

      Poista
  2. Kannattaa katsoa protsukapukoiden tuoteselosteita. Yllättävän monessa on enemmän hiilareita, kun protskua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta tämäkin! Musta ei kyllä varmaan koskaan saa mitään kunnollista protskupatukoiden syöjää, silloin tällöin otan jonkin testattavaksi. :)

      Poista
  3. Näyttää niin hyvältä tuo mozzarella ja tomaatit :P

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3