torstai 9. tammikuuta 2014

Yäk, proreiinipatukka!

Olenkohan ainoa, jolle tulee tosi huono ja ällöttävä olo proteiinipatukoista? Niissä on jokin omituinen maku, etten vain pysty enää syömään. Tasaisin väliajoin kumminkin ostan jotain taas testattavaksi, ja joka kerta totean saman: ne eivät ole mulle. :D

Nyt kun koulu on alkanut, oon ollut väsynyt, tehtävää on paljon. Tänään en aio mennä lenkille. Eikä se niin harmita. Oon ihan hyvin liikkunut viime päivinä. :) äsken söin kasvislasagnea, ja kohta keitän kahvit. Taas huomasi, miten tärkeää on syödä säännöllisesti! Heti kun on vähän pidempi väli aterioissa, iskee karkkihimo. 

Tänään voisin muuten illalla laittaa mittoja. :) nähdään, onko tapahtunut yhtään edistystä! 

2 kommenttia:

  1. Kaikki ei vaan tykkää proteiinipatukoista, mutta ootko maistanu vielä sitä So Lo Carpin mansikka-vadelma-jogurttia? Mun mielestä se on paras kaikista :D
    Luin muuten sun postaukset läpi ja liityin seuraamaan, tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Mea! Ja tosi kiva kuulla!! :)

    Hmm, en usko että olen sitä kokeillut. Pitääpä kirjoittaa tuo ylös ja katsoa seuraavalla kerralla kaupassa, kiitos vinkistä :) joskus tuollaiset patukat olisikin ihan käteviä, mutta lähes aina niistä puskee läpi sellainen tietty maku. Mutta pitää vielä kokeilla tuota ! Toivotaan et nyt onnea :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3