sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Hyvä fiilis!

Tällä hetkellä mulla on hyvä fiilis. Olen tyytyväinen siihen, että eilen tuli käytyä vielä se iltalenkki, ja olo tuntuu niin motivoituneelta! 

Viime kuukaudet mä olen ollut sokeririippuvainen. Ei mennyt päivääkään, etten ajatellut jotain hyvää. Ja useimmitenhan se meni niin, että kauppareissulla tuli ostettua karkkia. Nyt olen ollut monta päivää ilman mitään karkkeja. Ehkä olen vihdoinkin vierottumassa pois siitä riippuvuudesta? 

Eilen oli kaupassa joulusuklaita ja -konvehteja -50%. Olihan halpaa, konvehtirasia 2 euroa. Mutta ei edes tehnyt mieli! Tämä on jo jonkinlainen voitto minulle :) 

Tänään käyn kaupassa ostamassa seuraavalle viikolle ruokaa. Lisäksi mulle tulee ensi viikolla uusi pyörä! Sillä mä sitten poljen joka päivä kouluun, matkaa tulee yhteensä n. 9km päivän aikana. :) hyvää lisäliikuntaa tavallisten kävelyjen rinnalle. 

Illalla sitten lisää ruokapäiväkirjan muodossa ! 

- Birgitta

2 kommenttia:

  1. Täydellinen samaistuminen tuohon karkkijuttuun! Tänäänkin näin kaupassa lempisuklaatani, Pandan kultaista crispiä 1e/levy, eikä edes kirpaissut jättää niitä sinne kaupan hyllyille. Sen sijaan moni muu herkullinen ja epäterveellinen ruoka houkuttelee mutta ehkä se tästä.
    Tää sun blogi vaikuttaa tosi hyvälle ja sillai rehelliselle, siksipä liityin ehdottomasti lueskelemaan. :)

    Jos joskus kaipaat vaikkapa vertaistueksi muiden treeniblogeja niin tässä on omani http://timmipeppu-2014.blogspot.fi/ ideahan on se, että nuori opiskelijatyttö pudottaa muutaman kilon ja keskittyy treenaamaan lihaksiaan timmin kropan puolesta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta kommentista! :)
      Mulla on ollut melkein aina sellainen paha tapa, että jos kaupassa on ollut jotain karkkia, suklaata ym. halvalla, olen sitä ostanut, koska se on halpaa. Pitää vain itselleni painaa mieleen, että vaikka kuinka halpaa olisikin - onko se kumminkaan sen arvoista?

      Kiitos blogisi linkittämisestä, tulen lueskelemaan! :)

      Poista

Kiitos kommentista <3