lauantai 11. tammikuuta 2014

Herkuttelua & Putousta & vähän mietintää painosta

Tänään on ollut ihana nukkua pitkään, luntakin oli tullut yön aikana ihan kunnolla!  Tällä hetkellä tulee Putous, mutta näpyttelen tätä tässä samalla :) äsken syötiin pilkottuja porkkanaa & kurkkua, ja dipattiin niitä! Nam :) mulla oli aikasemmin tosi kova vatsakipu, mistä lie tullut. Oon toki nyt viikonloppuna vähän paremmin syönyt, eli vähän useammin ja vähän isompia annoksia. Viikolla oon syönyt aika vähän.


Edellisessä päivityksessä kirjoitin siitä, että kävin ostamassa puntarin. Tämän hieman alle kahden viikon aikana on ollut ehkä jopa hieman helpottavaakin, kun ei ole ollut puntaria, jota kytätä. Oon ihminen, joka käy useasti puntarilla, jos se vain on mahdollista. Sitten stressaan tulosta. 

Oon ihan älyttömän onnellinen tuloksesta, jonka tänään sain. Tietysti se tuntuu aika uskomattomalta, koska olin ihan varma sen olevan korkeintaan kaksi kiloa. Tuon tuloksen jälkeen mulle tuli tunne: mitä jos paino ei nyt putoakaan? Tai lähinnä pelottaa mennä puntarille, miettien sitä oonkohan lihonnut. Aikasemmin oli niin helppoa, kun ei tarvinnut miettiä koko asiaa. Nyt on puntari talossa ja tilanne on eri. 

Mä nyt yritän tsempata itseni siihen, että otan rennosti tuon asian suhteen. Teen sillä stressaamisella vaan hallaa itselleni! Mä laihdun jos laihdun, mutta kaikkeni aion tehdä. Tänään tosin tunsin pieniä omatunnontuskia siitä tummasta suklaasta, söin nimittäin loput tänään. En kumminkaan aio jäädä sitä murehtimaan. :) 

Mukavaa lauantai-iltaa ! 

2 kommenttia:

  1. Vois kokeilla itse seuraavan kerran leffailtaa viettäessä vähän terveellisempää menua kuin ainaiset sipsit, karkit ja jätskit.

    Musta on kyllä kans tullu samanlainen puntarin kyttääjä nyt kun aloin laihduttamaan. Toisaalta hyvä toisaalta huono, ehkäpä en ole sen takia kummemmin repsahdellut ainakaan vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli pitkän aikaa niin etten voinut edes kuvitella sipsien tilalle mitään muuta. Nyt kun tosiaan tuli tuota syötyä, niin tosi tosi hyvää on dipin kanssa :)

      Toisaalta mäkin olin nyt innoissani siitä, että se puntari on täällä, toisaalta jännittää se et kyttäänkö sitä vähän väliä. Mutta se jää nähtäväksi :D

      Poista

Kiitos kommentista <3