maanantai 20. tammikuuta 2014

Rättiväsynyt

Mä olen ihan loppu. Henkisesti ja fyysisesti. Koulua on ollut vasta hetki, mutta nyt jo kaikki kasaantuu päälle. Lyhyessä ajassa pitäisi tehdä vaikka ja mitä. Tänäänkin mä olin vasta kotona puoli kuudelta, kun piti käydä hoitamassa yksi asia kaupungilla. Sitten tein ruokaa ja just äsken sain vasta syötyä. Ja kello on kahdeksan. Sen lisäksi mun pitäisi jaksaa tehdä koulujutut ja vähän muutakin. Ja mä oon niin valmis jo sänkyyn! 

Tänään oli pitkästä aikaa oikeasti tosi vaikea nousta ylös aamulla sängystä. Olin nukkunut ihan hyvät yöunetkin, mutta jotenkin vaan väsytti. Ei tehnyt yhtään mieli lähteä polkemaan koululle. Mun jalat on niin väsyneet. En tiedä miten mä tänään vielä jaksan tehdä mitään? Yhdeksältä alkaisi Satuhäät, siinä mulle kevyttä puuhaa :D mutta niin, se asia on vaan hoidettava.. 




Tänään tein ei-niin-terveellistä ruokaa :D kukkakaali-perunamuusia, lindströmin pihvejä sinihomejuustolla. Nuo itsetehdyt lindströmin pihvit sinihomejuustolla on NIIIN hyviä :D vaikka oma aikansa siinä pilkkomisessa meneekin. 

Mulla on muutenkin jotenkin etten millään jaksaisi pitää ajatusta tässä jutussa. Kaikkea muuta pitäisi tehdä, kotonakin. Onko kellään mitään ideoita, miten voisi rentouttaa oman mielensä? :D lenkille lähtisin jos mun jalat kestäisi.. 

Pakko keksiä jotain etten pura kaikkea siihen toiseen puoliskoon! 

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Tietysti! Laittelen huomenna postauksen muodossa ohjetta jakoon. :)

      Poista
  2. Kannattaa kattoo ne veriarvot etenkin hemoglobiini. Syy voi löytyä sieltäkin väsymykseen stressin ohella :) esim kouluterveydenhuollon kautta varmaan onnistuu. Rentoutuskeinona vois toimia kevyt astanga jooga tai hot jooga? Helppo tehdä kotona kun käy muutamalla tunnilla opettelemassa asanoita ja hengitystekniikkaa. Ja sopii kaiken kokoisille ja kuntoisille. Tai ihan vaan kynttilöitä palamaan rauhoittava musiikki venyttelyharjoituksia ja siihen päälle kuppi teetä :) sulla on mukava ja positiivinen blogi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle! :)

      Taisikin löytyä syy sille eiliselle kamalalle väsymykselle, tänäänhän se flunssa sitten iski. :-/ ei ihmekään, että jokapaikkaan särki.

      Eilen sitten keitinkin tosiaan teetä ja menin peiton alle katsomaan Satuhäitä. Kyllä siinä stressikin jo helpotti :) mutta se jooga kuulostaa hyvältä. Parisen vuotta sitten kävinkin jooga -tunneilla. Pitäisi taas muistella niitä tunteja!

      Poista

Kiitos kommentista <3