sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Tämän päivän ruokapäiväkirja & jonkinlaista aloituskuvaa

Tässä olisi nyt jonkinlaista ruokapäiväkirjaa :) aamulla meni hyvin, muistin kuvata aamupalan, mutta sitten unohdin tyystin päivällisen! Noh, tässä kumminkin ne muut kuvat :) heräsin tänään aika myöhään (klo 11). Joten lounasta en sitten ehtinyt syödä.


Aamu alkoi maitokahvilla, kahdella ruisleipäsiivulla (jossa päällä margariinia ja juustoa), kulhollisella maustamatonta jogurttia, jossa hieman karpalomysliä. :) yleensä mulla on vielä kurkkusiivut leipien päällä, mutta kurkku oli loppunut. 

Tässä vaiheessa pitäisi olla kuva lasista, jossa on n. 1dl Vitalis mehua. Se unohtui.. :D 

Kuten unohtui kuva päivällisestä. Päivällinen sisälsi: uunijuureksista (peruna&porkkana), itsetehdyistä jauhelihapihveistä, 2 ruokalusikallisesta pippurikastiketta ja salaattia. 


Mä olen jo monta vuotta juonut kahvia aamulla ja sitten iltapäivällä. :) yleensä alle tunti ruuasta keitän kahvit, muuten väsähdän! 


Sitten kävinkin lenkillä, pienellä semmoisella, mutta pääasia että lähdin ulos! 1,75km ja kulutin 120kcal. 


Lenkiltä tultuani, hieman ennen kahdeksaa, otin kulhoon kreikkalaista jogurttia ja yhden ruokalusikallisen juoksevaa hunajaa. 


Iltapalaksi söin sämpylän (näitä myydään Lidlissä, siemeniä pinnalla). Päällä juustosiivut ja kurkkua. :) 

Kalorilaskurin mukaan söin tänään 1897kcal. Lasketun mukaan "jäi" käyttämättä 403kcal. 

Ja sitten.. Otin nyt itsestäni niinkin hyvän kuvan kuin vain näin voi ottaa. :D mikään järin selvä kuvahan tämä ei ole. Mutta kyllä tästä ihan hyvin näkee mun ison vatsan ja paksut reidet. ;) 


Tuo vatsa on ihan järkyttävä! Näytän tosissani siltä kuin olisin raskaana. Se on kasvanut ihan hurjasti tässä 2 kuukauden aikana. Toivon vaan, ettei kukaan epäile mun olevan raskaana :D kohta tulvii onnentoivotuksia... 

Mä olen myös miettinyt, jos siirtäisin mittaillut ja punnitukset 2 viikon välein. Se kuukausi tuntuu niin pitkältä! 

Kiitos muuten tänne tulleista kommenteista!! :) oon todella iloinen niistä ! 

Huomenna jatketaan, koetan ottaa taas kuvia koko päivältä. Huomenna olisi myös tavoitteena tehdä vähän pidempi kävelylenkki. :) 

Hyvää yötä <3

- Birgitta 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3