keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Tekisi mieli nukkua

Kuinkahan paljon sitä loppujen lopuksi oikeasti tarvitsee unta? Mä olen nimittäin koko ajan hyvin väsynyt! Söin äsken päivällisen, ja jos sallisin itselleni - ottaisin puolen tunnin päikkärit mielelläni. Pelkään vain, etten saa sitten illalla nukutuksi.

Eilinen meni ruokailujen osalta vähän plörinäksi. Ja tarkoitan siis sitä, että ruokailujen välillä oli ihan liian pitkät tauot. Mm. välipaloja jäi syömättä. Onneksi tämä päivä on mennyt jo paremmin. Pitäisi vain jaksaa merkata syömiset vielä ylöskin :) 

Eilen tosiaan kävelin koulusta kotiin, ja tänään on sama juttu. Enää en kyllä millään jaksa lähteä ulos. Tällä hetkellä makoilen sohvalla peiton alla.. Silmät lumpsuu :D 

Koulussa on myynnissä aika paljonkin herkkuja, mutta vielä en ole sortunut. :) meillä on aika lyhyet välitunnit, joten aikaa ei pahemmin ole edes mennä ostamaan. 

Alla vielä tämän päiväinen kotimatka :) nyt mä ummistan ihan vähäksi aikaa silmät, katsotaan jos tulen vielä myöhemmin raapustelemaan. :) 

4 kommenttia:

  1. Ei kaikkea tarvi heti muuttaa vastakohdasta toiseen, minusta tuo tunnin kävely on todella hyvin alkuvaiheessa ja jos olisin sinä olisin itsestäni todella ylpeä. Lepokin on todella tärkeä.

    -K

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta! Ja ylpeä olenkin, on iso muutos entiseen :)

      Poista
  2. Mulla itellä ku paino nousi ja elintavat oli mitä oli todettiin anemia raudanpuutteen vuoksi ja sit laihduin kun sain lääkityksen ja jaksoin ihan eri tavalla treenaa jne :) oireena oli just hirmu väsymys päällä koko ajan. Kannattaa siis tarkistuttaa hemoglobiini! Toisaalta uus elämäntapa voi myös väsyttää. Tsemppiä! Jos tuntuu vaikeelta niin laita jääkaapin oveen kuva siitä mikä on sun kauhu kroppa ja sit kuva unelmakropasta. Se auttoi mua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos neuvoista! :)

      Pitääpä tosiaan tarkistaa hemoglobiini varalta. Mulla on muuten mennyt tosi hyvin, oon pysynyt poissa herkuista - ainoo on vaan just tämä väsy! Kyllähän se verottaa ihan arkipäiväistä elämääkin. :-/

      Poista

Kiitos kommentista <3