torstai 9. tammikuuta 2014

Uusia mittoja & joitain kuvia

Mun on pakko sanoa, että naurattaa tämä mun kuvien "ammattimaisuus" :D melkein kuvista näkeekin jotain, muuta kuin mustan möykyn. Noh, ne nyt ovat edes jotain kuvia! 

Mähän otin viimeksi mitat 1.1., musta tuntuu, että siitä on niin kauan. Siis ihanko oikeesti siitä on just ja just se reilu viikko? Hullua miten aika on tavallaan kulunut nopeasti, mutta tämä mun elämäntaparemontti olisi kestänyt kauankin, hah :D 

Kumminkin niihin mittoihin nyt. Mulla ei täällä nyt ole puntaria, joten se pitää hommata tänne meillekin. Saatte siis nyt toistaiseksi tyytyä pelkkiin mittanauhan tuloksiin :D 

1.1. 
vy 115cm
reisi paksuimmasta kohdasta 70cm
Pylly 126cm

Ja tässä uudet tulokset....... 

9.1.
Vy 111cm = -4cm
Reisi 68cm = -2cm
Pylly 124cm = -2cm. 

Eli onhan siellä nyt vähän lähtenyt tässä viikossa :) nyt alussa toki lähtenyt joulun turvotus ja nesteet. Mutta kumminkin!! Seuraava tavoite olisi siis saada vyötärö alle 110 :) 

Ja äsken räpsittyjä tummia kuvia...; 


Tästä ei kyllä näe muuta kuin mun nakkisormet ;) 


Näytän muka paljonkin laihemmalta tässä! Joten syynä on varmasti kuvakulma. 

Edistystä on siis tapahtunut - olen onnellinen! 

Pitäisi vielä jaksaa suunnata suihkuun. Mä en nimittäin millään jaksais huomenna aamulla kuuden jälkeen superväsyneenä sinne mennä. Saan nukkua melkein puoli tuntia pidempään, kun yleensä kestää hiusten kuivaamisessakin oma aikansa! 

Palaillaan huomenissa ! Mukavaa perjantaita kaikille!! :)

- Birgitta

2 kommenttia:

  1. Ihan hyvät kuvat :) Itsekin puhelimella napsin aina kuvat niin ne on mitä on :D kuinkas opiskelu on lähtenyt sujumaan? Itsekin haluaisin taas koulunpenkille mutta tavallaan taas ajatus kauhistuttaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan hyvin on mennyt siellä! Kiva luokka ja opettajat :) ja ollut mielenkiintoisia aiheita. Tänään oikeastaan ensimmäistä kertaa tuli asia, jota pitää kyllä nyt ihan kunnolla opetella. Mä opiskelen siis yo-pohjaisena lähihoitajaksi. Tänään oli potilaan/asiakkaan siirtämistä sängyltä ylös/tuolille/jne. En vaan meinaa millään oppia tekniikoita :-/ noh eiköhän se siitä! Oli kyllä aika jännää yhtäkkiä palata koulunpenkille. Varsinkin kun yhtäkkiä ne päivät onkin 8-16.

      Poista

Kiitos kommentista <3