perjantai 24. tammikuuta 2014

Täällä taas

Hei! 

Täällä mä olen taas, positiivisin mielin. :) mä olen pyöritellyt kaikkea mielessäni, ja löytänyt itselleni punaisen langan. Elämä ei aina ole helppoa, mutta kyllä sieltä aina noustaan ylös! Tämä blogi on mulle tosi tärkeä, kiitos teille lukijoille, jotka aina tsemppaatte mua. Ootte kullanarvoisia! 

Tänään ylläri ylläri aamulla sain taas kiireessä vetää vaatteet päälle, vähän meikata jne, hypätä pyörän selkään ja lähtee tonne vastatuuleen. Voin sanoa, että oli hirveetä. :D joten siis musta tuntuu, että punnitus kannattaa aina siirtää siihen lauantai aamuun. Mä en vaan ehdi perjantaina, kun oon niin aamu-uninen :-P 

Tänään tosiaan menin pyörällä kouluun, ja tulin tietysti takas. Yhteensä n. 10km tuli matkaa, ja mun jalat oli taas niin kipeät kun kotiin pääsin. Keitinkin itelleni heti kahvit ja rojahdin sohvalle. :) 

Tänään mä siivosin ja pyykkäsin, ja tein kasvispihvejä. Tykkääkö joku muukin niistä? :) ne on niin älyttömän helppo tehdä, ja niihin löytyy useimmiten aineetkin kaapista. 

Nyt viikonloppuna mä paneudun enemmän niihin kyselyn vastauksiin, ja alan toteuttaa myös erilaisia postauksia. :) alan taas pitää ruokapäiväkirjaa, niin pysyn itsekin enemmän kartalla.

Mutta nyt mä laitan nukkumaan, meinaan nukahtaa pystyyn :-P ihanaa nukkua huomenna pitkään! Taas tällainen tylsä kuvaton postaus, mutta halusin tulla ilmoittamaan, että täällä mä olen jo paremmilla mielin ja valmiina uusiin koitoksiin! :) 

Mukavaa lauantaita ! 

2 kommenttia:

  1. Kiva että sulla on jo parempi mieli :) <3 Kyllä me molemmat vielä onnistutaan ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3