sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Pysy poissa, flunssa

Tänään mulla on ollut aika tylsä päivä. Nukahdin eilen jo hyvissä ajoin, ja tänään tyytyväisenä heräsin pitkien yöunien jälkeen. Koko viikonlopun mulla on ollut vähän flunssainen olo. Välillä tuntunut siltä, että kohta se flunssa iskee, mutta eipä sitä ole kuulunut. Tänään sen huomasin kaikista parhaiten siitä, kun siivosin, ja yhtäkkiä iski väsy. Ihan kuin kunto olisi loppunut kesken. Oli pakko mennä hetkeksi sänkyyn lepäämään.

Tulihan tänään myös käytyä anoppilassa syömässä, jossa oli hyvää ruokaa niin kuin aina! :) sieltä sitten kauppaan ostamaan viikolle ruokaa. 



Jostakin mulle tuli kamala himo kokeilla ruisleipää, jonka päällä on banaania. Ja minähän kokeilin :D pakko kehua, hyvää oli! 

Oon nyt tässä yrittänyt lepäillä, pitäisi varmaan käskeä avokki tekemään mulle teetä ;-) suunnitelmissa olisi jokin leffa viltin alla lämmitellen. Katselin äsken super innoissani IKEAn sivuja; meillä nimittäin olisi toiveissa muuttaa yhteen kerrassaan ihanaan asuntoon. Ja toiveissa nimittäin, koska sitähän pitää tietysti myös hakea, eikä sitä tiedä kuinka tunkua siihen on. Mutta unelmoida saa :) ja tästä syystä katselin ikean sivuilta muutamaa uutta kalustetta. Jännää!! 

Huomenna mulla onkin sitten jo kahdeksaksi kouluun, eli mä lähden seitsemän jälkeen polkemaan 5km tuonne pakkaseen! :D hyrr! Pakko vaan tsempata itseni siihen ja pukea lämpimästi päälle. Kyllä se siitä. 

Tulen joko tänään tai huomenna vielä kirjoittelemaan viikon liikunnoista, riippuen  kunnostani. :) 
Pahoitteluni, että tämä postaus oli tylsähkö, mutta huomenna sitten taas uudella energialla! 

6 kommenttia:

  1. Tuo leipä näyttää niin mielettömän hyvältä!! :D
    Pakko nyt kysäistä, että laihdutatko jollain tietyllä 'dietillä' vai mitenkä?
    Itse olen dukanilla, mutta kiinnostaa kuulla muiden tavat. Lasketko kalorit/ravintoarvot, vai syötkö vain silmämääräisesti terveellisesti? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se leipä oli niin hyvää :-P ihan yllätyin et se oli noinkin herlkua!

      En mä sen liiemmin taida millään dieetillä olla, liikuntaa oon lisännyt varmaan 90% entiseen verrattuna, herkkuja en syö enää kuin kerran viikossa, pyrin syömään mahdollisimman terveellisesti. :) ja oikeastaan välipaloja oon lisännyt entiseen verrattuna! Kaloreita en laske niin tarkasti, lähinnä mielessäni vain "suurin piirtein".

      Tietysti nyt alussa mulla on aika helpostikin lähtenyt juuri sen liikunnan takia, mutta veikkaan et kun tämä tasaantuu niin joudun laskemaan kaloreita tarkemmin, jotta paino putoaisi. :)

      Poista
  2. Toivottavasti vältyt flunssalta, itsehän kärvistelen 38C flunssakuumeessa..! Tätä ei taas toivoisi pahimmalle vihamiehellekään. :D

    Tuli itsellenikin aivan kamala himo ruisleivän ja banaanin yhdistelmään, vaikkakaan en ole sitä koskaan kokeillut. Jospa sitä sitten kun pystyy taas nielemään kurkkukivultaan.. (;

    Huippua alkuviikkoa! ♥

    t pullavasta.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Voi, toivottavasti paranet pian!! :( inhottavia nuo flunssat! Mulla meinaa edelleen tulla ja sitten taas ei tulekaan.. Saas nyt nähdä sitten.

    Suosittelen kyllä banskuleipää, olin ihan yllättynyt miten hyvin ne sopi toisiinsa. :)

    Samoin sulle hyvää alkuviikolla ja toivottavasti flunssa helpottaa pian ! <3

    VastaaPoista
  4. ooksä lahest? sulla on kiva ja positiivinen blogi :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3