lauantai 18. tammikuuta 2014

Uudet mitat!

No niin, tänään aamulla tosiaan punnitsin itseni, kun eilen aamulla en kiireessä ehtinyt :)

Mä olin muuten koko eilisen alkuillan ja illan vuoteessa. En tiedä mikä mulle tuli, mutta vatsa oli tosi kipeä, ihan sekaisin ja niin huono olo, että heti kun nousin ylös - meinasi laatta lentää! Ei kiva. Makoilin siinä sitten jostain puoli seitsemästä varmaan puoli yhteentoista saakka. Sen verran jaksoin nousta ylös, että tyhjensin pesukoneen. 

Nyt on kumminkin ollut jo parempi olo, vähän ehkä vielä tuo vatsa on kipeä.. Söin äsken juuri ihanan aamupalan, siitä lisää vielä illalla erilaisen postauksen merkeissä :) mutta asiaan.. Eli niihin mittaustuloksiin. Tässä nyt kumminkin vielä nämä edelliset! 

1.1.

Paino 108kg
Pituus 165cm
Vy 115cm
Reisi paksuimmasta kohdasta 70cm
Pylly 126cm

12.1.

Paino 101,8kg     -6,2kg
Vy 109cm      -6cm
Reisi 67cm    -3cm
Pylly 123cm   -3cm

Ja sitten uudet... 

18.1. 

Paino 100,5kg  -1,3kg
Vy 106cm      -3cm
Reisi 65cm    -2cm
Pylly 121cm   -2cm

Eli ihan kivat tulokset sieltä tuli! Ensi viikolla haluan sitten päästä alle satasen ;-) 

Eli yhteensä nyt on lähtenyt; 
-7,5kg
Vyötäröstä -9cm
Reidestä -5cm
Pyllystä -5cm

Ei paha ! :) seuraava punnitus onkin sitten
ensi perjantaina ! 

Illalla sitten palaan uuden postauksen kanssa :)

12 kommenttia:

  1. Hyvin on tippunut taas paino ja mahtavia tuloksia! :) voih tollaset vatsakivut on niin ikäviä, mulla on niitä usein :( hali sulle ja koitahan parantua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos !! <3 mä tuossa äsken mietin, että olisiko voinut olla ne sipsit.. Tai sitten se oli jokin pöpö :-/ täälläpäin ainakin oksennustautia liikkeellä, mutta onneksi ei tainnut se olla, huh! Onneksi nyt on viikonloppu niin saa oikein luvan kanssa muutenkin pötkötellä :-P

      Poista
    2. Täälläpäin on myös vatsatautia liikkeellä. Nyt vaan lepäilet kunnolla :))

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Vautsi, ihan mahtavaa edistystä! :)

    - http://closerthanthink.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Oon niin kateellinen :( mutta oot kyllä ton painonputoamisen ansainnutkin. Liikut ihan älyttömästi ja ruuatkin varmaan ihan mallillaan. :) Onnittelut!

    Kuinka paljon muuten syöt päivittäin? Vai lasketko kaloreita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla varmaan edes tulisi liikuttua noin paljoa, ellei pitäisi mennä kouluun. Yhteensä tulee niistä jo se 10km päivässä. :) tosin nyt täällä on ihan järkyttävä pakkanen, pitää vaan toivoo et maanantaina olis vähän lämpimämpää!

      Alussa mä jaksoin pari päivää laskea kaloreita, mut sen jälkeen se jäi :D tietysti yritän miettiä suurinpiirtein, ettei kalorit niin älyttömästi lähene 2000. Mut ite veikkaan, että mulla on lähtenyt noin hyvin sen takia, kun oikeastaan pitkään pitkään aikaan oon edes jotenkin katsonut syömisiäni ja liikkunut enemmän kuin koskaan. :)

      Poista
  5. Hyvin alkanut ja täydet kannustukset. Itselläni sama tilanne, samat tavoitteet :)

    VastaaPoista
  6. Wau mikä startti! Ite aloitin myös vuoden alussa laihiksen mutta tähän mennessä olen pudottanut nolla kiloa... Vaikka liikun säännöllisesti ja seuraan kaloreita pilkuntarkasti. No sinnillä eteenpäin, kyllä se vaaka vielä nöyrtyy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule ihan takuulla! Ja sekin on tosi tärkeää, että liikkuu :) mä olin ihan yllättynyt itsestäni, etten vihannutkaan liikkumista niin paljoa.

      Kyllä se tahti vielä löytyy, tsemppiä!! :)

      Poista

Kiitos kommentista <3