keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Synninpäästö & liikunnat la 11.1- su 19.1.

Moi! 

Eilen iltaa kohden mun olo vain paheni, enkä jaksanut mitään sen kummempaa tehdä kuin vain löhötä ja tuijottaa telkkua. Tänään jäin siis vielä kotiin, kun olo oli ihan järkyttävä aamullakin vielä. Päätä särki niin paljon, että luulin oikeasti mun jääneen junan alle.

Eilen avokki oli töistä tullessaan hakenut mulle piristykseksi ison tuplan ja fazerin patukan. Oli hyvää :D sitten kun olen terve, otan taas itseäni niskasta kiinni ja katson vähän tarkemmin paljon syön. Veikkaan, että puntari näyttää ensi punnituksessa plussaa. Sitten vain kohti uutta punnitusta! 

Tänään mun kumminkin pitäisi jaksaa tehdä ruokaa. Kaapissa on perunoita ja jauhelihaa. Mitään vinkkejä mitä mä niistä nyt loihtisin? :) jotain helppoa, kun ei jaksaisi nyt kipeänä kovin aherrella. 

Tässä on muuten liikunnat ajalta la 11.1-su 19.1. Nyt kun olen saanut viikot "tasattua" niin kirjoitan aina sitten maanantaista sunnuntaihin liikunnat. Muutamana kertana en hoksannut laittaa trackeria päälle, kuten kun pyöräilin ekoja kertoja. Tässä kumminkin nämä: 

La 11.1.
-

Su 12.1.
Kävely 1,34km
95kcal

Ma 13.1. 
Kävely 1,64km
98kcal

Ti 14.1.
Kävely 5,49km
386kcal

Ke 15.1. 

To 16.1.
Pyöräily 10km
n. 800kcal

Pe 17.1. 
Pyöräily 10km
n. 800kcal

La 18.1.
Su 19.1.

Yhteensä n. 3,5h
2179kcal 
N. 28km

Sellaista! Nyt mä etsin jotain katsottavaa :) 

4 kommenttia:

  1. Tee jauhelihakeitto! Helpoin tähän hätään kun pilkot vaan ainekset ja heität keittymään. Hyvää tulee kun laitat sipulia ja paljon jotain hyviä kasviksia :) ja terveellistä ja kevyttäkin jopa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jauhelihakeitto on meillä ikisuosikki :-P tähän hätään keksin tehdä lihamurekkeen ja vähän lohkoperunoita. Kaappi on nimittäin aika tyhjä ja huomenna vasta pääsee täyttämään :)

      Poista
  2. Paranemisia sinne <3 Täälläkin oltu kipeenä enkä oo yhtään jaksanu katsoa syömisiäni että eiköhän se perjantaina puntarillakin näy :D Ei kipeenä vaan jaksa miettiä mitä syö ja kuinka paljon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 se on kyllä totta, ei kipeänä jaksa kaloreita laskea. :D eikä mun mielestä pidäkään. Tänäänkin söin lihamureketta ja lohkoperunoita (jotka ihan vahingossa uivat öljyssä, hups). Otin ison annoksenkin vielä. Olis tehnyt mieli jotain iltaherkkua kaupasta..... :D mutta en mä nyt kehtaa miestä pyytää hakeen. Paranemisia sullekin <3

      Poista

Kiitos kommentista <3