maanantai 13. tammikuuta 2014

Nälkä

Tänään mulla on ollut koko ajan kamala nälkä! Aamulla söin puuron kahdeksan aikaan, sitten koulussa lounaan klo 11. Siitä tulin täyteen, enkä ollut edes hirveän nälkäinen, kun pääsin kotiin kahden jälkeen. Halutti kumminkin suklaata ja karkkia IHAN hirveästi! Onneksi sain välitettyä kaupassa käynnin, niin eipä ollut mahdollisuuttakaan sortua mihinkään :D 


Puoli kolmen aikaan söin kreikkalaisen jogurtin loput, ja keitin itselleni kahvia. Tämän jälkeen mieliteot vain yltyivät...


Neljän jälkeen sitten söinkin kaksi lautasellista hernekeittoa... :D 

Sitten. Tajusin tänään illalla lenkillä ollessani, että mun ruokailut on nyt päin seiniä. Mun pitäis oikeasti syödä säännöllisesti. Seuraavan kerran tuon hernekeiton jälkeen söin puoli tuntia sitten. Ja mitä se oli? No neljä leipää. Mua jotenkin harmittaa, että mä muuten saan itseni tsempattua irti suklaasta ym, mutta sitten en tajua syödä säännöllisesti! Pakko alkaa useammin ostaa kotiin erilaisia välipalavaihtoehtoja. No huomenna onneksi kauppaan. 

Jotain positiivista; mun pyörä tuli, joten saan aloittaa fillaroinnin. Nyt tietenkin on aika kylmä ollut aamuisinkin. Mutta kyllä se siitä :) 

Ja kyllä tää muutenkin tästä; kun saan erään stressaavan jutun pois alta. Sitten saan taas huokaista vähän helpotuksesta. 

Mä oon ihan poikki, joten nyt pakko mennä unille, öitä ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3