tiistai 7. tammikuuta 2014

Herkkuhimo yllätti!

Mutta ei hätää, en ole sortunut! :D nukuin viime yönä ehkä vähän alle 4 tuntia, ja koulua olikin heti puoli neljään. Joten olin ihan poikki, nälätti, päätä särki, väsymys suuri. Lisäksi tallustelin kotiin, hieman alle 5km tuli, se saa olla mun päivän lenkkini :) mun piti tänään tehdä ruokaa, mutta oon vaan yksinkertaisesti niin väsynyt, että oli ihan pakko hakea subi päivälliseksi. Onneksi se on kumminkin suht. terveellinen oikeilla valinnoilla! 



Matkalla koulusta kotiin...



Tässä vielä vähän tietoja tämän päivän "lenkkeilystä". 

Tosiaan siinä kun kävelin kotiin päin, mut valtasi hirveä himo karkkiin. Ja sitten suklaaseen.. Tiesin että se johtui mun olosta. Lupasin itselleni ensi viikonloppuna pari palaa tummaa suklaata. Toimii varmasti mulle paremmin kuin se, että kieltäisin täysin. Nyt se himo on mennyt ohitse, onneksi ! 

Mitä te muuten syötte silloin, kun sallitte itsellenne herkkupäivän? :) 

- Birgitta

2 kommenttia:

  1. Osaisinpa itsekin olla noin tiukka itselleni. Ihailtava piirre. :)

    Ihan vain mielenkiinnosta, pidätkö oikeasti tummasta suklaasta? Vai miksi koet sen palkkiona? Itselle se ainakin vielä tässä vaiheessa on enemminkin rangaistus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä varma, että mulle tulee vielä vastaan suuriakin houkutuksia, toivon että pysyn silloinkin tiukkana! Vaikka vaikeaahan se tänäänkin oli, mutta kun sain syötyä niin helpotti :)

      Mä oon suuri suklaanystävä, nuorempana en tykännyt yhtään tummasta suklaasta - nykyään se on musta hyvää! Se on mun palkkiona senkin takia, että jos ostaisin sitä suurinta herkkuani (maitosuklaata) mä pelkään et vetäisin plörinäksi :D joten nyt vielä saa se tumma suklaa riittää. :)

      Poista

Kiitos kommentista <3