lauantai 1. helmikuuta 2014

Hiljaisuudesta

Heippa! 

Pahoitteluni viime päivien hiljaisuudesta. En ole heittämässä tätä romukoppaan, mutta tällä hetkellä mulla on muut terveydelliset jutut mielessä. Nimittäin mun jatkuvaa päänsärkyä aletaan nyt tutkia, se vie mun voimat ihan kokonaan. Viimeksi pari päivää sitten makasin puoli päivää sängyssä vahvojen lääkkeiden vaikutuksen alaisena, eikä siltikään ollut helpotusta. Joten nyt mun pitää yrittää saada se kuntoon.. Kävin tänään puntarilla, ja se oli noussut kilon viime viikkoisesta. Mutta sille ei voi mitään, itse sen olen aiheuttanut. Toivotaan nyt, että pian saan selvyyttä, mikä mua vaivaa. 

Mukavaa sunnuntaita kaikille teille ! 

1 kommentti:

  1. Musta jotenki tuntuu, että kaikilla o nykysin jotain päänsärkyä ja migreeniä :O Ois ihan kiva tietää, että onko kaikilla tapauksilla jonkinlainen yhteys, esim. elektroniikan (ts. säteilyn) lisääntyminen tai nestehukka (ts. veden juomattomuus).. On se elämä vaan kummallinen asia :D

    Mut toivottavasti ei oo mitään vakavaa <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3