sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Mitä tapahtui?

Hei taas. 

Hetken mä mietin, poistaisinko blogin kokonaan. Mutta se tuntui liian vaikealta, tämä oli todiste siitä, että mulla oli joskus se motivaatio ja into. Mietin tekstien poistamista. Mutta miksi sen tekisin? Niitä oli hyvä selailla näin pitkän ajan jälkeen. 

Miksi mä katosin? Mä sairastin pari kuukautta. Ravasin tutkimuksissa. Pelkäsin. Jouduin olemaan pois koulusta. Jossain vaiheessa kesällä tuntui ihan hyvältä, mutta palaaminen tänne vaikealta. Kesä meni nopeaa, välillä mä seurasin syömisiäni - välillä en. Söin liikaa jäätelöä ja grillattiin. 

Nyt on lokakuu. Ja mä mietin, viime tammikuussa tän aloitin. Suoraan sanottuna; hitsit! Mua niin harmittaa, etten mä pystynyt siihen. Tänään mä ajattelin aloittaa uudestaan. En tiedä edes painoani, mutta olen lihonut. Sen tiedän. Näen sen. 

Huomenna tulen kirjoittamaan enemmän! 

- Birgitta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3