lauantai 25. lokakuuta 2014

Uudet mitat pe 24.10.

Lauantaita! 

Kirjoittelu on jäänyt taas väsymyksen vuoksi hyvin minimiin. Tuntuu etten saa enää mitään irti itsestäni koulupäivän jälkeen. Eilenkin olin jo valmis nukkumaan yhdeksältä... Ajattelin juuri, että miten jotkut jaksaa vielä juhliakin :D ihan hyvä tosin, ettei mulla ole mitään intoa lähteä baareilemaan - ihan tämän painonpudotuksen kannalta. ;)

Eilen siis vähän mittailin taas tuloksia...
Tässä edelliset: 

17.10.

Paino 104kg
Vy 112cm
Reisi 64cm
Pylly 121cm

Ja uudet....

24.10.

Paino 102,4kg
Vy 110cm
Reisi 62cm
Pylly 120cm

Pudotusta viime viikkoon:
Paino -1,6kg

Ihan tyytyväinen olen. :) 

Torstaina päätin kuin päätinkin, että perjantai saa olla herkkupäivä :D ostin sitten suklaata. Muuten eilinen oli syömisten kannalta normaali, en siis antanut itseni lipsua kaikessa. Nyt sitten seurataan, vaikuttaako se miten ensi viikon pudotukseen. Itse en usko, että yhden päivän suklaat vaikuttaisivat koko viikon suoritukseen, mutta eihän sitä koskaan tiedä.. Haluan kumminkin todella onnistua tässä. Joku varmaan ajattelee, että miksi menin sitten syömään suklaata. Koska mielestäni herkkupäivä toimii mulle paremmin kuin totaalikieltäytyminen. Himot vaan kasaantuisi ja joskus repsahtaisin. 

Nyt mä ajattelin lukea hetken kirjaa, sitten hetki tv:n katselua ja sit varmaan unille..! :D 

Yritän huomenna kasata vähän toisenlaista postausta <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3