keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Kuulumisia

Väsynyttä keskiviikkoa!

 Nyt koulun taas jatkuttua, olenkin ollut vähän väsyneempi ja myönnän, että maanantaina ja tiistaina ei tullut käytyä lenkkeilemässä. No tänään palaan takaisin ruotuun liikunnan saralla :) 

syömisten suhteen ei ole ollut oikeastaan ongelmia, on tullut pysyttyä kaidalla tiellä. Vaaleaa leipää en ole syönyt yhtään, mikä on hyvä (varsinkin kun tykkään myös leivästä aika paljon). Kouluruokailu on mulle ilmaista ja tuleekin siellä käytyä syömässä lounas. Viimeksi kun laihdutin, ei mulle ollut ongelmana koulun ruuat. Maanantaina teki vähän pahaa syödä pari valmis jauhelihapihviä. Olihan ne toki vähän pienempiä, mutta kumminkin. Olenkin ottanut salaattia reilusti. :) 

Kotona ruoka on pysytellyt aika yksinkertaisena; tonnikalaa,raejuustoa, ananasta. Eilen oli vähän ruokaisampi iltapala: kananmunaleivät. :) 

Nyt mä taidan laittaa hetkeksi pötköttään ja sitten ehkä ryhdyn vähän kotihommiin!
Pahoitteluni kuvattomasta postauksesta, mutta ajattelin tulla kertomaan, että en ole kadonnut. :) 

2 kommenttia:

  1. Tuttu tunne! Sitä lomaviikolla kun liikunnat sujui, ajatteli että ne sujuu yhtä hyvin myös kun koulu jatkuu. Öö ei, olen käynyt tällä viikolla yhdessä jumpassa ja toiseen pitäisi tänään vielä mennä, mutta iltasin aina väsyttää ihan tuhottomasti. Vaikka itse olen ollut normaalipainossa nyt muutama vuoden, niin huomaan että paino kokoajan yrittää ylös ja nyt kesällä lihoinkin jonkun verran (vaatteet kiristää yms) ja siksi tääläkin ollaan laihdutus puuhissa. Minullekkin kouluruoka on ilmaista ja kyllä se välillä ärsyttää, kun on pitkä päivä tiedossa ja hyvin energia pitoista ruokaa. Itse yritän aina ottaa yli puolet salaattia, sitten jonkun verran ruokaa ja jos nälkä jää haen ruisleivän.

    Oikein paljon tsemppiä sinne! Kai se arki alkaa kohta luistaa ja miksei alkaisi, jos on ennenkin sujunut. :)

    -K

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vielä oikein ajattelin, että nyt kun pääsi lomalla niin hyvin liikunnan makuun, se ilman muuta jatkuu koulun jatkuttua. Mutta eih, sitten tuli pitkät päivät, väsymys, sateiset illat.. Mä toisaalta tahtoisin lähteä sinne lenkille, mutta ehkä pitäisi vaan löytää se voima lähteä, vaikka siellä myrskyää :D

      Vaikka nytkin on viikonloppu, niin tänään oon taas niin väsynyt ettei mitään rajaa! Argh. Mutta tätä se arki kai on?!

      Kouluruokailussa välillä tulee vastaan sellaisia ruokia, ettei tee mieli edes syödä.. Mutta toisaalta, onneksi salaattia voi ottaa reilusti - ja näin opiskelijana se ilmainen ruoka on vaan otettava. :/

      Paljon tsemppiä myös sinne ! <3

      Poista

Kiitos kommentista <3