maanantai 6. lokakuuta 2014

Uuden alku

Moi! 

Yritän pikkuhiljaa palailla tänne blogin puoleen taas. Ehkä jossain vaiheessa pystyn taas vetämään samaa, mitä viime talvena :) 

Tulin äsken juuri läheiseltä kirpparilta ja ulkona on niin kylmä! Tuntuu, että oon ihan kylmissäni kaikkialta. Löysin sieltä ihanat verhot talveksi, olen niin tyytyväinen. :) 

Yhdessä vaiheessa ruokapuoli koostui hyvinkin paljolti noutoruuasta. Mulla oli jonkinlainen väsymys tai uupumus päällä: mua ei kiinnostanut kodin siivoaminen, ei ruuanlaitto tai mikään muukaan. Nyt tekee ihan pahaa ajatella niitä kaikkia kerroshamppareita. Suklaata söin 2 kertaa viikossa, sipsiä kerran viikossa.. No, kuten arvata saattaa: nyt tuli seinä vastaan. Kun mä taas saan tehtyä sen kunnon täyskäännöksen ruokailun suhteen - ehkä tämä tästä? 

Nyt mä lähden kahville!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3