lauantai 18. lokakuuta 2014

Yöllinen nälkä

Huomenta! 

Eilen mulla oli tosiaan järkyttävä päänsärky. Mikään lääke ei tuntunut tehoavan siihen, joten oli pakko ottaa panacod. Eihän sekään kaikilla tehoa, mutta oli kokeiltava. Päätin kumminkin lähteä sinne lenkille, vaikka joka askeleella jyskyttikin päässä. Vauhti oli kumminkin vähän hitaampaa. Reilu 4km tuli käveltyä, mikä on tietenkin parempi kuin ei mitään :)


Iltapalaksi oli reissumiehen tosi tumma leipää (mun lemppari!) ja päällä salaattia, puolikas kinkkusiivu ja kurkkua. Hienosti aseteltu, kun mies nämä teki. ;) lisäksi tuo Vitalinean pro passionrahka on ihan parasta! :) suosittelen.

En nykyään oikeastaan koskaan valvo mitenkään kovin pitkään. Mutta eilen luin ja luin nettiä ja kello olikin yhtäkkiä yli yksi. Ja mulla oli nälkä! No eihän sitä voi sortua mihinkään yölliseen syöpöttelyyn... Menin keittiöön, kuumensin vettä ja kaivoin taas kaapista YR:n Slimming Cocoa -kaakaojuomajauheen jossa on pussissa 17kcal. Sitten 1,5dl kuumaa vettä, pussin kaadoin joukkoon ja lisäsin vielä puoli desiä rasvatonta maitoa. :D eihän se oikealle kaakaolle vedä vertoja, mutta ihan ok näin laihduttajalle :) 



Kuvaa lenkiltä... Oli pimeää ja kylmää. 


Eilinen kävelylenkki. Kulutettuja kaloreita 317 :) 

Mulla on yksi paita, jossa on napitukset. Ostin sen paidan kesällä ja silloin se oli ihan ok. Nyt tässä syksyn mittaan oon huomannut, että vatsan kohdalta vaan kiristyy ja kiristyy. Uskonpa siis, että jos ja kun laihdun, pystyn vähän vertailemaan siihen paitaan. :) 

Noloa myöntää, että miten monta vaatetta on oikeasti mennyt pieneksi. Mun vaatekaappi pursuaa erilaisista vaatteista, mutta eihän ne mulle suurin osa edes mahdu päälle. :( joten toivon laihtumisen myötä löytäväni uusia vaatteita omasta kaapistani :) 

Mukavaa lauantaita! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3