maanantai 27. lokakuuta 2014

Pimeää


Moi! 

Tänään fiilis on ollut vähän parempi kuin eilen. Mä en vaan yhtään pidä sunnuntaista. Silloin iskee jo seuraavan viikon ahdistus päälle ja seuraava viikonloppu tuntuu niin kaukaiselta. 

Tänään ostin fb-kirpparilta yhdet kengät, jotka osoittautuivat pieneksi pettymykseksi. Materiaali oli todella lerppua ja tuntui omituisilta jaloissa. Noh, ehkä mä kiikutan ne samalla hinnalla livekirpulle joskus myyntiin :) kävin tänään yhdellä läheisellä kirppiksellä ja löysin sieltä uuden benettonin huivin kuudella eurolla! Olin niin tyytyväinen :) 

Oon jo jonkin aikaa miettinyt, että ehkä voisin panostaa itseeni vähän enemmän. Mun itsetunto on ollut jo pitkään maassa ja tietysti se vaikuttaa vähän kaikkeen. Ennen jaksoin panostaa ulkonäkööni paljon enemmän, mutta nykyään menen kaikessa vain siitä, mistä aita on matalin. Siksipä haastan itseni laittamaan jotkin korolliset syyskengät jokin päivä! Lisäksi lupaan lakata kynnet ja meikata (sopivasti). Paino toki itsessään jo lannistaa, kun pääsee siitä kuplasta ja tajuaa, miten isokokoinen sitä onkaan. Välillä tuntuu etten mä vaan millään voi näyttää hyvältä. En niin kauan kuin mulla ylipainoa on. Ehkä olisi kumminkin aika muuttaa omaa ajatteluaan ja taas panostaa itseeni. :) haluan vaan kelata aikaa siihen hetkeen, kun olen oikeasti upea ja avokki voi ajatella musta "vau, mikä nainen!". Mutta eihän se helppoa ole, eikä pidäkään olla. 


Tänään söin ihan tarpeettoman ison annoksen ruokaa. Riisiä, kanaa, papuja, kasviksia.. Ja tuollainen pieni ruisleipä. 

Mulla on ollut tänään hirveä (!) nälkä koko ajan. En tiedä mistä se johtuu, menkoista tai sitten mulla on vaan niin pahasti mielitekoja. Söinkin sitten vielä lisäksi pari pientä ruisleipää, voih :D



Rahkaa, rahkaa.. :) mansikka-sitruunamelissa, nam! 


Menossa kirpparille.. Pimeää ja tuulista. 

Taas kerran mulla on fiilis: nyt nukkumaan! Varsinkin kun makoilen sängyllä juuri nyt. :D 

Hetki vielä netin selaamista ja vielä hetkeksi tv:n pariin! :) 

Öitä <3


2 kommenttia:

  1. Heippa! Välillä oot ollu mun ajatuksissa, ja mketinkin, että miten sulla menee? Ja kuinka paino on siellä päässä pudonnut? Hyvää kesänjatkoa sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, mä en ole yhtään huomannut tätä kommenttia! Toivottavasti vähän selventää uudet blogitekstit, mikäli tänne vielä eksyt. :) mukavaa uutta vuotta!

      Poista

Kiitos kommentista <3