torstai 28. tammikuuta 2016

Arkea

Taas on vierähtänyt tovi kirjoittamisesta. Tällä viikolla oon ollut jotenkin äärettömän väsynyt. Töistä kaupan kautta kotiin, ruokaa, lepäämään sängylle.. Siinähän se ilta jo sitten onkin. Tosin olen aika varma, että mä nukun ihan liian vähän. Siksi mä olen töistä tultua kuin koomassa. 

Ensi viikosta lähtien aionkin tarkkailla kunnolla tuota nukkumista, eli yritän saada unta ainakin 8h päivässä. Varmaankin 8,5h olisi parempi, mutta en tiedä, kuinka aikasin saan nukahdettua kumminkaan. Tosin kahdeksankin yöuniin riittää se, että nukahtaisin noin varttia vaille yksitoista, mikä ei kuulosta yhtään pahalta. 

Ruokailun suhteen kaikki mennyt enemmän kuin hyvin. Ei repsahduksia tai einesruokia. Siltä osin fiilis on ollut loistava! Nyt ostin appelsiineja kaupasta ja syön yhden päivässä. Herkkuihin en ole koskenut vieläkään. Maanantaina tulee neljä viikkoa täyteen ilman herkkuja. En käsitä tätä omaa itsekuria, koska olen oikeasti ajatellut ettei mulla ole sitä. Nyt reilun kolmen viikon jälkeen en oikeastaan edes ajattele niitä. Jollekin tuo kuukausi on varmasti älyttömän lyhyt aika, mutta mulle, joka söi ainakin pari kertaa viikossa jotain karkkia/suklaata/sipsiä/keksiä/pullaa tuo on niin hyvä saavutus :) 

Mähän punnitsin itseni viime viikon ke, tosin kyse oli iltapainosta. Silloin se oli lähes 114. Huomenna ajattelin ottaa ihan mielenkiinnosta aamupainon. Toki tuosta iltapainosta saa laskea pois 2-3kg, nyt kun huomenna punnitsen itseni. Katsotaan, mitä se aamupaino sanoo! 

Oon tosi tyytyväinen tähän alkuun. Ensimmäistä kertaa voin sanoa, että tuskin luovutan heti. Ja jos vaan jossain vaiheessa saan tuloksia, niin tiedän niiden motivoivan. Totta kai mulla on sellainen fiilis, että nyt en luovuta ollenkaan! Musta olis vaan niin älyttömän ihanaa, että vielä joskus voisin ostaa paljon pienempiä vaatteita ja ajatella, että ne näyttää hyvältä mun päällä. Ja ettei aina tarvisi hävetä kuvia, joita muut ottaa musta. Ja loppujen lopuksi sipseistä ja suklaasta tulee aika huono olo, jos niitä vetää usein. Ei ne ole enää edes mitään hyvää siinä vaiheessa, vaan se on sellainen tapa. Nyt on oppinut paljon muitakin asioita, mitä kautta voi nauttia elämästä. 

Näiden ajatuksien kautta nukkumaan. :) 

- Birgitta 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3