sunnuntai 17. tammikuuta 2016

Pilkahdus valoa

Sunnuntaita! 

Paljon on muuttunut viime kirjoituksen. Olen aloittanut työt, olen lenkkeillyt paljon ja (mikä parasta työpaikan lisäksi!) olen ollut 2 viikkoa ilman karkkia ja suklaata! Tosin en ole myöskään syönyt mitään suolaista herkkua. Ainoa herkku on viime viikon sunnuntaina ohut pala jäätelöä, mutta siihen se on jäänyt. Mun suunnitelma on ollut syödä normaalia ruokaa, pienempiä annoksia, liikuntaa mukaan ja herkut pois.

En tiedä onko tämä nyt jo mahdollista, mutta olo on kevyempi, askeleet kevyempiä ja takki menee paremmin kiinni. Olo on ollut ihan loistava! Se on jo todellinen saavutus, että oon ollut ilman suklaata kaksi viikonloppua! Yleensä laihduttaessa mulla on ollut se herkkupäivä kerran viikossa. Viime aikoina oon kumminkin syönyt niin älyttömästi kaikkea huonoa, että kunnon tauko siitä kaikesta varmasti auttaa. 

Nyt perjantaina ei oikeastaan edes tehnyt mieli mitään karkkia. Aion kyllä vastaisuudessakin pyrkiä olemaan ilman, mutta ihan herkuttomaksi en varmastikaan ala. 

Ruokana on ollut perusruuan lisäksi myös aika paljon salaattia. Siitä saa tosi hyvää, kun vaihtelee aineksia! 

Nyt mä lähden tekemään huomiseksi lounasta. 

Mukavaa viikkoa! 

- Birgitta 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3