sunnuntai 7. helmikuuta 2016

Laiska sunnuntai

Mä alan nyt pikkuhiljaa huomata, että makoilu sängyssä puolille päivin ei todellakaan sovi mulle. Heräsin jo kahdeksalta aamulla, mutta päivä meni yhteen asti sängyssä puhelinta selaillen ja sarjoja katsoen. Sen jälkeen on ollutkin suuria vaikeuksia päästä sängystä ylös tekemään jotain. 

Tänään pitäisi nimittäin oikeasti taas siivoilla omaa kotia ja pestä pyykkiä. Ei täällä mikään kaaos ole, mutta jotenkin haluaisin aloittaa viikon siistissä kodissa. En käsitä, miten vaikeaa voi olla viedä lehtiä keräykseen! Vähän siellä sun täällä näyttää olevan pieniä lehtipinoja... 

Sitten laihduttamiseen. Viime viikolla punnitsin itseni ja se näytti 106,7kg. Eli edistystä on tapahtunut! Sitten mulle tuli se aika kuukaudesta ja paino nousi pari kiloa. Tänään aamulla punnitsin itseni taas ja se näytti 107,6kg. Hyvin oon pitäytynyt ruokavaliossa ja herkkulakko jatkuu. Mulle näköjään sopii hyvin se, että hetkeksi irtaantuu kokonaan sokerista ja muista herkuista. Jossain vaiheessa varmaan siirryn siihen, että syön 2 kertaa kuukaudessa herkkuja. 

Eilen aloitin lihaskuntoharjoittelun kotona. Aika pienellä aloitan, mutta tässä kunnossa parasta varmaan onkin kasvattaa toistoja sitä mukaa, kun kunto nousee. Pääasia, että teen! 

Ruokailu on muutenkin sujunut hyvin. Erityisesti täytyy myöntää, että välipalojen tärkeyden huomaaminen yllätti täysin! 

Nyt mä yritän todella siivota :) 

- Birgitta


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3