sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Sunnuntai; aurinkoa & hyvä olo jatkuu


Hei!!

Tänään on paistanut aurinko, kuten eilenkin! IHANAA! mä olin niin tyytyväinen, kun pitkän kauden jälkeen sain taas laittaa silmilleni mun kivat raybanit! Kyllä sillä auringolla on vain suuri merkitys :) toivottavasti huomennakin paistaa aurinko, olisi huippua pyöräillä kotiin töistä! 

Aurinko sai myös kaikki pölyt näkymään sen tuhat kertaa paremmin, joten tänään pidettiin siivouspäivä. Mukavaa olla puhtaassa kodissa ja pujahtaa puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. :) 

Eilen lupailin myös mittoja, joten tässä tulee.. Ensin kumminkin ne viimeiset mitat, niistä alkaakin olla aikaa... :D 

18.1. 

Paino 100,5kg  -1,3kg
Vy 106cm      -3cm
Reisi 65cm    -2cm
Pylly 121cm   -2cm

Ja sitten uudet...

9.3. 
Paino 101,5kg  +1kg
Vy 108cm   +2cm
Reisi 60cm  -5cm
Pylly 120cm  -1cm

Yhteensä lähtenyt;

-6,5kg
Vyötäröstä -7cm
Reidestä -10cm
Pyllystä -6cm

Saanen kysyä, mitä ihmettä mun reidelle on käynyt..? :D oonko mittaillut väärin aikasemmin vai mitä on käynyt. Oon aina samasta kohdasta mitannut. Voiko se olla se pyöräily? Mähän kumminkin aloin tammikuussa pyöräileen aika lailla joka päivä. Sanokaapa, onko tämä mahdollista? :-O 

Edelleenkin saan otettua huonoja ja epäselviä kuvia, höh :D mutta tämä on tältä päivältä: 



Pahoitteluni näistä kuvista ! :D edelleen se iso vatsa siellä yhtä selkeänä. Ostin tällaisen perus trikoomekon töihin. Kivempi olla tuollaisella. :) 

Tässä vielä ihastuttava kuva tammikuulta;


Nyt mä lähden suihkuun ja lukemaan kirjaa, koska huomenna on tosi aikainen aamu ja mun pitää lähteä pyöräilemään 6.30. Äääks :D 

Mukavaa maanantaita teille ja nauttikaa vielä sunnuntaista!! :)

2 kommenttia:

  1. Hei musta tulee varmaan vakiokommentoija, mutta eikai se pahasta koskaan oo.. :D
    Kivasti oli sulla lähteny kyllä tosta reidestä senttejä, uskotaan että ei oo mittausvirhettä ja pyöräily on taikasana.
    Niin tosiaan, oli pakko tulla myös kehumaan miten ihanan värinen tuo trikoomekko, näyttää käyvän tosi hyvin blondeille hiuksille !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kivaa kyllä saada kommentteja!! :) se taitaa olla se pyöräily juurikin, mikä on niitä senttejä saanut pois reisistä! Huomasin myös mun yksistä farkuista saman; en oo niitä pitänyt pitkään pitkään aikaan, ne on olleet tosi tiukat. Vyötäröltä vähän paremmat pitää, ja reisistä kangas roikkuu!

      Kiitos, tuo trikoomekko on tosi kivan värinen :) ainoa miinus on se, että se on tosi makkarankuori ! Mutta kyllä se siitä!! :)

      Kivaa keskiviikkoa!

      Poista

Kiitos kommentista <3