perjantai 7. maaliskuuta 2014

Mitoista

Hei taas! 

Oon ollut supertyytyväinen, nimittäin siihen että mulla ei ole särkenyt päätä tänään! Toivon niin lujaa, että ne kivuliaat ja lamaannuttavat jaksot ovat ohitse. Koska sitten mun elämänlaatu parantuu siltä osin, ettei tarvitse enää potea päätä sängyssä maaten. 

Äsken ihan huvikseen mittailin hieman. Mulle olisi muka tullut vatsaan vain 2 senttiä lisää ja esim. reidestä lähtenyt 2cm! Ehkä syynä on se, että oon nyt kumminkin edelleen säännöllisesti liikkunut. Näin illasta paino huiteli siinä 103kg paikkeilla, toivon että aamupaino olisi nyt edes sen kilon vähemmän... Inhottavaa, kun on tullut takapakkia. Eikä tietystikään auta se, että söin eilen 180g karkkia. 

Lahjoittakaa mulle itsekuria! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3