maanantai 10. maaliskuuta 2014

Banaanipannarit <3

Heippa ! 

Mulla on aina ollut tällainen pieni ongelma; useimmiten kaipaan kahvin kanssa jotain. Ja mä kyllä juon kahvin ilmankin sitä, mutta... Joskus kun oikein iskee himo kahvipullalle, alan heti miettiä olisiko kaapissa sitä tai tätä. 

En tiedä miksi, mutta olin aivan unohtanut banaanipannarit. Oon joskus aikasemminkin tehnyt näitä, ja ovathan nämä hurjan hyviä! Ja miljoona kertaa terveellisempiä, kuin ne sokeriset ja vehnäjauhoiset tavalliset letut. 


Suurin osa varmasti tietääkin tämän ohjeen. :) mutta laitetaan kumminkin; 

Tarvitset: 1 banaanin ja 2 kananmunaa

Kaikista kätevintä on varmaankin blenderissä näiden muussaaminen yhtään, mutta koska oon laiska, niin haarukalla vaan muusasin banaanin ja hyvin sekoitin kananmunat. 

Sitten vain pannulle taikinaa! 

Tästä tulee kahdelle, tai yksi iso annos yhdelle. 

Päälle laitoin vähän jogurttia ja kiiviä. 

Näitä teen kyllä toistekin, silloin kun iskee se kahvipullan himo !

Tänään söin myös ihanaa salaattia, ja nyt jatkuu Netflixin katsominen.. Huomenna lähden töihin kuudelta! Kääks. 



2 kommenttia:

  1. Näyttääpäs herkulliselta tuo pannari, kiitos vinkistä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla, jos joku sai tästä ohjeen! :)

      Tuo on niin hyvää. Oikea pelastus mulle, ehkä tuo suurimmaksi osaksi helpottaa tätä mun kahvipullan himoa :)

      Mukavaa keskiviikkoa!

      Poista

Kiitos kommentista <3